gamla bilder & minnen

tänkte att jag skulle lägga upp lite gamla bilder och skriva lite om känslorna som väcks när jag ser bilderna, se och njut.. klicka på bilderna för att se större!


bella, jag och frida.
kommer ihåg alla discon när disco var det bästa och roligaste som fanns, när man ville ha pojkvän på discot bara för att ha någon att dansa med ;) haha, med dom här tjejerna har jag haft riktigt kul!

emilia wärnehall
vi umgicks verkligen jämt när vi var små! hela tiden var det emilia, emilia och emilia som gällde! alla fotbollsmatcher vi gått på, allt flum vi har haft tillsammans.. jag saknar det <3

jag och elin
kommer ihåg den här dagen alltså! när jag, bella och elin var i stan nån dag och aldrig flummat så mkt som vi gjorde då ;)

KBK F-94-95
åh, älskade laget som jag har haft så kul med alla de åren jag spelade där! fina tjejer i världens bästa lag! (näst efter rimforsa då ;) )

danne och jag
det här var en dag då jag, danne, björki och svahn va. kommer ihåg den jätte väl! vi hade sjukt kul på den tiden!

amanda och alice
den här bilden är tagen i 6an i vårat klassrum! saknar klassen så jädra mkt alltså. när man gick på stjärnebo ville man inget annat än att bara komma därifrån men nu vill man tillbaka till vår fina klass, men ändå så har jag VÄRLDENS finaste klass nu <3

viktor, linnea, danne och elias
himla gammal bild alltså! känns som det där fotot är taget igår men den va snart 2 år sen! fan va tiden går fort.. snart ska våran klass skiljas åt :(

hampus
det där var när vi var i pinnarp för drygt 1 år sen! har haft så himla bra dagar med dig och du betyder mest!

lasse
behöver jag säga någet mer än att han är gud? denise och jag - 08 <3

olivia
min fina vän som jag har näst intill förlorat, vi va varje dag i 3an-6an kan inte fatta vad som hände? vi hamnade helt enkelt i helt olika sällskap. saknar dig som fasen iallafall sötfia!

mustafa
dig har jag upplevt mina finaste sommarminnen med. tack för månaderna med dig! glad att vi än i dag är vänner iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0