hemma från turkiet yao :)

Förövrigt sitter jag och snackar med millan. Problem. Men har saknat henne så jävla mycket! Klarar mig fan inte utan henne.
Turkiet bilderna kan ni ju kolla på elinelinjohansson.blogg.se eller casandrat på bdb :)
Det bästa som hänt i mitt liv verkligen!
Imorse vaknade jag hos elinbaby. Blev en hel del snack igår om turkiet. Fan saknar alla där. Speciellt Ozzy och Sevket! Dom är för bra dom! Och förresten han jag kommit på att jag älskar Elins mamma, påtal om inget sådär alltså :D hon är den skönaste jag träffat fan :) och inte mindre hennes lillasyster Emma. Gullegris :)
Men ah, vi vaknade runt halv 10 eller något och gick upp och käkade frukost. Sen satt vi lite vid datorn och kolla på bilderna<3 Sedan dansade vi till älskade låtarna.. fan vad jag vill tillbax. Kan inte sluta säga det..
Gick lite senare ner och lyssnade på Elins kusin Seema när hon sjöng "my heart will go on" med Celine Dion. Åh, blev förälskad.. Den rösten<3 Hon är blind också, tänk vilken talang hon kan bli alltså.. Klockan halv 6 var det dags för träning, men den var inte alltför seriös om man säger så.. Haha, tror Johanna höll på att dö där ett tag, den tjejen alltså ;)
Men iaf, skönt att komma igång igen :)
Imorgon blir det Tandläkaren. Buhuu :(
Sen på torsdag blir det en rolig händelse. Återkommer :D

seyah'll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0