hej alla ni :)

Kom nyss hem från Kisa har vart och handlat med mamma och varit på Apoteket, köpte några piller som Shakira gumman ska äta, hon har tydligen gått och fått rävskabb när vi varit borta :( Smittar ej på människor men det är lite läskigt.. Åh, stackare, det är typ ingen päls kvar på henne, smal har hon också blivit. Men det kommer ju bli bra nu :)
  Idag vaknade jag vid 9 runt, ganska duktigt för att vara mig :) Åkte sen upp till Markus och träffade han, Caper och Emma, blev ju snack om Turkiet som vanligt :( Fanfanfan vad jag vill tillbaka!
Kom ju hem nu, men ska snart dra iväg till stan, göra en hemlig sak tillsvidare sen till tandläkaren :( Troligtvis blir det att spänna tandställningen sen sätta dit i underkäken också.. Mindre kul.
Hm, annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. Skola imorgon, som ingen kunnat missa väl? Både kul och tråkigt.. Träffar ju alla men ah, kommer bara sitta och dagdrömma mig bort till Turkiet, Elin också skulle jag väl tro? <3

Men nu ska jag slappa tror jag.
Seyah'll


åh, bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0