God morgon!

God morgon på er :D

Som sagt är inte i skolan idag ju, beror på att jag snart ska till Nässjö och göra en grej och den grejen får ni veta när den är gjord :)
Inatt sov jag gaaanska bra, inte fullt för jag vaknade ganska tidigt, halv 9 något sådant.. Men jag har iallafall kunnat ligga på ögerörat inatt så det är ju bra :) Men vet inte om exemen i örat blivit något bättre för salvan är jääävligt knepig att ta :s
Men ja iaf. Igår var jag på lagmöte i åsundahallen med laget + damlaget. Och vi kom fram till att vi skulle träna 2 ggr i veckan och fys 1 gång i veckan, och 2 av dom träningarna ska vi träna tillsammans med damlaget, så det ska bli kul :) Ska troligtvis vara med dom och spela match i helgen för vi har nämligen ingen match då.. Jaoo, så äre :)
Idag tog jag en ta-hand-om-mig-själv-morgon som bestod av typ 40 min dusch, raka bena, inpackning i håret, body lotion och måla finger/fot naglarna :D hah, länge sen jag gjorde något sånt :)
Men aja, nu ska mamma och jag kila snart :D hörs när jag kommer hem!
Pusspåer<3

seyah'll

Kommentarer
Postat av: kristin

svar:aa jag vet,men ska ha massa annat också inte bara tandställning :p

2009-08-25 @ 16:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0