Går på pencelin & örondropp..

Nej nu är jag verkligen trött på det här! Nu har jag gått och fått typ hörselvägsinflamation eller något sådant skit :s Kul kul!
Jag är alltså hemma från skolan idag för jag hade så extremt ont inatt/imorse.. Jag kan inte ens sova på höger sida för örat!
Aja, vaknade runt halv 5 och bara låg och skrek inne på rummet då kom mamma in och undrade vad fan det är? Jag gick och tog en panodil, blev det bättre? Nae.. Så mamma ringde in till läkaren. Fick tid vid halv 11. Åkte dit då och då sög dom med en står jävla slang i örat på mig. Fan, aldrig varit med om något vidrigare! Fan vad ont det gjorde! Men fick något örondropp och pencelin..
Aja, kom hem och fick kramp i armen också. Kunde verkligen inte röra mig. Äckligt..
Vet inte om jag blir hemma imorgon också, troligtvis inte eftersom jag ska till Nässjö vid 4 och göra en grej :)
seyah'll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0