fotbollen är livet.

Hej på er!
Idag vaknade jag med Bella vid min sida vid, hm, halv 1? ;) Vi stannade i sängen ett ganska bra tag och satt vid datorn och så. Sen åt vi frukost och efter det såg vi på thirteen, ganska bra film asso :)
Lagade lite mat till oss sen och hon åkte hem runt 5. Så då hade jag ingenting att göra så jag gav mig ut på en springrunda, skönt må jag säga! Jag blir så taggad när jag springer och har musik i öronen! Härlig känsla. Nu sitter jag här och dricker vatten i mängder. Har en hektisk vecka framför mig inom fotbollen. Match imorgon med damerna, match med tjejlaget på tisdag, träning onsdag, fys träning torsdag och sen match lördag eller söndag, minns inte. Men sånt tackar man inte nej till alltså :)

Ha det bra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0