sol :)

jag säger ju som alla andra dåå ; sol är bra :) hahahaha, jag har inte sett någon som skrivit det men det passade in (y) :)
idag vaknade jag o sarah vid , hm , halv 11 & solen sken som bara den . redan då bestämde vi att vi bara skulle gå i t-shirt idag :L o ja gick bara i ballerina med , vet inte , men det känns mkt mer som sommar när man går i tunnare kläder oså :)
vi kollade klart på kalle o chokladfabriken med , som har blivit en del av min vardag :) o sen när vi skulle ner o sola så ser vi channa & eve galningarna som går i linne o shorts bara :) knäppon<3 förresten , kul att solariet i kisa har fått en spray-tan lr vad det heter :) . behöver stå minst 5 minuter lr något för att bli brun :) hihi .
sarah åkte hem efter solningen o då åkte ja o mamma runt lite , åkte en sväng ut i backen oså , inget mer med den i år :( känns lite sorgset , inte varit där mkt i vinter känns det som , men det var inte lika kul att åka ut dit efter man vart i sunne om man säger så . det är ju liiiite skillnad :)
ikväll ska jag bara vara hemma , o snart börjar ju faktist finalen av wild kids :) haha , millan o jag är nördar<3 sedan " jag vet vad du gjorde förra lördagen " o så sen robinsson såklart :) . till det blir det kräftstjärtar :) hihi , mums<3 .
upp tidigt imorgon , vilket jag egentligen inte har något emot för man känner sig på något sett piggare när man är ute längre på dagarna ist för att bara ligga i sängen o dega :) men till saken , jag ska till moster imorgon då mamma ska iväg till stan o ta med morfar på något museeum eftersom han fyller 80 år :) grattis<3 . så jag har match imorgon mot linghem, på grus :) kom igen nu !

haha, igår förresten när mamma o jag skulle sola så hittade mamma en plånbok inne i solarie-rummet . så hon kollade på körkortet i den för att se vems det var , det var pia schedenbergs plånbok så hon ringde upp henne . hon tackade väldigt mkt och kom sedan upp och hämtade den hemma hos oss , mamma hade sagt att hon verkligen inte ville ha några pengar för den för det är ju lixom bara kul att hjälpa till . men pia tackade as mkt och erbjöd pengar . men till sist gav hon bara en blomma :) hon jobbar ju på floristen . hihi . men så fanns ju det självklart ett kort i som det låg 300:- i , hihih , klurigt må ja säga :D .
JAG SAKNAR PAPPA JÄTTE, JÄTTE MKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0