sammanfattning av lovet , so far :)

fredag; sarah kom hit på kvällen oså :) o vi hade det super mysigt ! hihihi .
lördag; vaknade ju upp med sarah & vi var en stund . sen vart det bara hemmamyskväll :)
söndag; första träningsmatchen i år . o första på grus mot linghem :) gick bra tyckte jag fast vi förlorade med 1-0 . turmål bara :L
måndag; åkte till stan för att gå till tandläkarna och "undersöka" tandställningen lr vad man ska säga . sedan hem till hampus o hämtade honom , han sov sedan hos mig !
tisdag; hampus var här idag med ju , & på förmiddagen cyklade vi till mormor o spelade kort , mys på det :) sedan blev det träning o sedan sov hampus här igen .
onsdag; hampus åkte hem idag , vi käka på pizzan o lite innan vi skjutsade hem honom , sedan vart det åter en hemmakväll :) & på kvällen kom ju pappsen hem <3
torsdag; jag & lovisa åkte upp till vimmerby med muhammed . där spelade vi fotboll med några jobbiga ungar som ville gifta sig med lovisa oså ;) hihi , sedan vart det att käka pizza ! :D kom hem för en stund sen .

det var det jag har gjort , nu kommer det jag har planerat o göra ;

fredag; då blir den jennifer :) promenad med hundarna oså :) länge sen man hittade på något med tjejen!
lördag; då blir det först träningsmatch utomhus på konstgräs mot mjölby södra som vi ska kötta ut :) senare blir det tjej-kväll med millan , linnea , elin & frojan :) o jag kan säga att vi inte ska äta sallad o gurka precis !
söndag; käka påskmat med familjen :) sen på kvällen kan ju någon komma med förslag? :)
måndag; antingen blire millan lr alice :)

ganska så jätte fullpackat men det gillar ja (y) :)

tycker om min vovvsin jätte jätte jätte mycket :)


Kommentarer
Postat av: Marina

Svar:Tack! :) Jag kan alltid försöka! :) Skicka din header till min mail och så testar jag att fixa det till veckan! :) kram



Glad påsk! :)

2009-04-11 @ 12:01:50
URL: http://marinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0