SÅ JÄVLA KÖTTIGT !

fick just nu reda på att pappa kanske ska skaffa sommarjobb åt mig på hans båt i sommar ! Wihuuu alltså !
& vet ni vad det innebär ? :D jo, att jag tjänar ungefär 30.000 kr lagom till turkiet ! :D FYFAN! :)
& om jag inte får sommarjobba i år blir det ju iaf nästa ! var lite halvtveksam om det var 15 års gräns med wtf :) hoppas går ju!
men det innebär ju också att jag måste vara borta på en båt i 1 månad utan familjen & vänner med helt främmande människor , men vad gör man inte för pengar ? :)
så idag har vi också varit inne & nästan beställt resan till TURKEY . me like ! iaf vi tittade upp lite priser & så :)
& igår var det ju discot också , sista har jag hört ? det var väldigt roligt faktist även fast jag inte hade särsklit stora förhoppningar på det , gick väl mest med millan, melita, frojan, bim, olivia & fridur :)

& MILLAN VAR SÅÅÅÅÅÅ SNYGG ! check it out ! :

Kommentarer
Postat av: anonym 2

WTF! :o 30.000 , ME VILL HA !! :p

2009-04-18 @ 21:18:01
URL: http://jullan96.blogg.se/
Postat av: amandawass

30.000 :( ??? fan ta dig kvinna :L

2009-04-19 @ 10:16:27
Postat av: bells

turkiet ? var det inte kroatien nyss ? hah ;)

2009-04-19 @ 11:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0