den tjugonde april .

tyvärr förlust igår på matchen , 3-2 . men fyfan vad vi hade spelet tjejer ! & jätte bra kämpat ! tycker synd om dig jessica ! hoppas du mår bättre nu :) sen på kvällen var familjen & jag hemm hos elinbaby! så det blir kroatien med henne nu , troligtvis :) skulle vara så jävla kul älskling !
annars så är jag ledig idag från skolan , tog sovmorgon oså, så jag gick upp & duschade, åt frukost & nu ser jag på one tree hill ( repris ) missade ju det igår eftersom matchen var ! okej , nu ska jag inte babbla på för mkt här inte .

idag ska jag till stan , till tandläkaren först , sedan optikern . jag har ju börjat få jätte ont i huvudet när jag läser o sånt i skolan , så jag ska troligtvis få glasögon , vilket jag redan har . bara det att jag inte har använt dom på 3 år så dom är gaaanska försmå .
men sen kommer ju emma hit :) & våra planer på dagen är great! :)
fläta hela håret om vi orkar är tanken!

men nu ska jag dra till stan!
pusshejcasandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

grr vilken snygg blogg du har fått tjejen :) oh bilden där uppe blir jag glad av ! :D

älskar dig .

btw.tack för all hjälp i fredags & så .

2009-04-21 @ 17:16:35
Postat av: ja du kan ju alltid gissa ?

grr vilken snygg blogg du har fått tjejen :) oh bilden där uppe blir jag glad av ! :D

älskar dig .

btw.tack för all hjälp i fredags & så .



2009-04-21 @ 17:17:50
URL: http://monellans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0