vanlig onsdag . :)

assså , veckorna fan springer ju iväg :o verkligen inget negativt för julen är på ingång :D , fyfan , tror aldrig jag längtat såhär mkt till julafton på länge . det är mysigt att längta till tkr jag :) ,

skolan idag var inte värst tråkig, jag slapp ju en timme iaf , var hos skolsköterskan på hälsokontroll. visserligen skulle jag bara vara där i en halvtimme . men helen gillar mig ju såååå mkt :) , så jag slapp engelskan & lite no .
millan följde med mig hem idag med , vi satt förstås vid datorn och nördade rebubbled , sociala som vi är . men det har blivit en del av vardagen , går inte att ändra på . för så fort man inte har något att göra vet man att en liten gris väntar på en i datorskärmen och bara vill döda bollar :) , ni som inte kör spelet vet förstås inte vad jag snackar om men ni kan ju sudda ut det här ur era minnen ;) aah iaf , HELT osociala var vi faktist inte . vi åt ju faktist & glodde på film . fast det kanske inte riktigt räknas som social det heller , men vi såg iaf all the boys love mandy lane. bra men oerhört konstig film . så den är inte rekomenderad för korkade blondiner som inte fattar nåt , bara så ni vet :) . & det vart ju lite hets också, när jag låste in mig på toan för att göra lite private stuff som millan kanske inte tyckte sådär jätte mkt om . men det är ju en annan historia , förlåt iaf millan (a) .
imorn ska jag ju till stan med elin & det ska bli väääldigt kul . länge sen vi va där tsm och över huvud taget hittade på nåt tsm :o i love you giiirl ! verkligen! menmen, nu ska jag inte ödsla mer tid på att sitta här och trötta ut mina finger muskler, utan nu ska jag faktist vara social och glo på bonde söker fru med mamsen . kanske käkar nudlar också , det är göööööttt :) , men hade bra allla mina readers :p

takecare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0