skoldag, inget mer.

skolan indag var väldig slapp, inget mer med det.
jumpa, stuga, so, matte & svenska. lr om man kan kalla det svenska, kristin & jag gick till min mormor på singelberget och intervjuade om skolan förr . men mestadels av tiden satt vi & spelade chikago :) . vi gick tillbaka till skolan ca 10 över 3 och när vi mötte pernilla hade vi jobbat sååååå hårt ass :L vi fick sluta sen .
kom hem och gjorde matteläxan, som jag egentligen inte orkade, men vår klass var så pratig idag på matten så vi fick en dag på oss att göra pröva-dig-själv-saken ;) lyckat då! sen måste jag plugga no, för på stugan blev det bara att sitta & lyssna på mp3 och skriva till bellla :L du är social min vän :) .
jag har tråååkigt nu ,  men snat åker jag till brorsan . det är väl iaf roligare än att sitta här :o ,
imorn ska jag , som jag länge viljat , åka till olivia i eskebäck (?) det var närmare ett halvår sen vi sågs :o . saknarhenneotroligt<3
men nu ska jag faktist plugga, seeeyah .

takecare
you are in love with me :L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0