shooo.

jaa, helgen har varit rooolig :) .
i fredags har jag ju redan förklarat vad som hände för kuuliga saker dåvaa ;D . höööh.
men sen i lördags så var millan o ja lite med freja och kollade på film, the mirrors. oh, fyfan va bra den va . men jääävlar va läskig :o , den mest braiga o läskiga på länge faktist :D , sen åkte millan o ja hem till henne för jag skulle sova där vilket inte är så jätte ovanligt ;) jaa vad gjorde vi hemma hos henne ? jo, vi fick lite oskräck-films-lust :) så vi gick ner o hämtade hitta nemo och monsters inc för att vi skulle ta av oss den där lääskiga känslan och bara krypa ner och vara 3 år igen :) det är mysigt ibland ! :) . och har man nånsing sett en så jääävla söt flicka som bu i den filmen ? :o nej fan ! :D
men vi såg bara klart på halva för vi vart akut trötta, vi sov på elidas, millans systers rum vilket är jääääävligt ovanligt att man nästan ens får komma in där ;D . sicken skön säng hade hon iaf :) , hahahah,
idag då ? :D joo, jag vaknade av att millan kastade en kudde i huvudet på mej vid halv 11 lr nåt, men det var inte helt fel för jag skulle till alice vid 12. så vi åkte typ halv 12 och jag gjorde i ordning mig lite och drog upp till henne (: det var hur jävla länge sen vi va asss, så det var mega kul :D våran humorn tsm ass, ingen slår den :D .. det blev att köra alfapet, baka chokladbollssmet, se på sunes jul, köra wii och flumma :L , höjdar daag ass :D
kom hem och såg på one tree hill som millan lurat i mig att se och som jag blivit näst intill besatt i , serien är grymt jävla bra ass :D , sitter nu och väntar på att andra avenyn ska börjaa & det gör den om 5 min, så jag ska väl börja avsluta det hela nu och dra mig bort till soffan, kanske kikar förbi skafferiet på vägen, inte helt omöjligt :L , men ni får hare så bra så hörs vi :)

takecare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0