julfrossa!

jag har kommit på nu att jag verkligen vill ha jul ! det är såååå mysigt och man känner sig så liten. typ den enda gången på året man kan bete sig hur man vill, jag syftar på barnslighet förutom på sin födelsedag dåå. & det är en fördel för mig för jag hinner knappt längta efter min födelsedag efter julen, för den är så pass nära inpå :) datumet i sig är 6 januari. så ni som har bra minne kan ju kika in här då & gratulera mig :L men jag hade faktist inte tänkt sitta här & skriva om julen & födelsedagen ( lr jo, julen ) men iaf. mamma hade tydligen köpt pepparkakshus som vi ska pyssla ihop ikv, vi får väl se hur dt går, host* ;) , förresten har jag glömt att berätta att jag faktist är sjuk idag :o , eller har varit det hela helgen. jag var på gårn i fredags med frida & redan då kände jag mig svimfärdig och när jag kom hem tog jag tempen och hade då 40 grader feber, ojojoj. men kvällen var väldigt lyckad ändå på gårn, det var mycket och trevligt folk där. & jag behövde ju inte anstränga mitt ömma huvud så värst mkt ;) jag menar, det är ju inte så värst jobbigt att se mamma mia 1½ gång och halva rosa the movie ;) .  men kul var det ! :D men som sagt är jag ju sjuk & det kanske inte blir skola för min del imorn :/ fast sånt behövs ibland. idag har jag verkligen inte gjort ett skit, jag som var så jävla sugen på att träna idag. jahopp, då sket sig ju det med detsamma :o
fast lite mys har jag haft det idag, förut bäddade jag ner mig med pepparkakor i min otroligt sköna säng och glodde på tzatsiki-vänner för alltid, en väldigt gammal men väldigt bra film (y) . jag började nästan gråta mitt i filmen för jag längtar så sjukt mkt tillbaks till kreta & rhodos när jag kollar på filmen. millan, visst hade vi stört kul på rhodos? :D asså jag orkar verkligen inte rabbla upp alla minnen vi har därifrån. det är alldeles för många ass :D . & kreta ska vi inte heller tala om, fyfan asså. min moster kan få till det, för hon är mkt bättre än din moster :L . mahaa.
ett till + idag var att jag klarade level 45 på bubble trubble. ni som inte vet vad det spelet är så är det en gris som går runt och skjuter på bollar :) jaa, nu har ni lärt er nåt nytt tack vare lilla mig :). millan var här igår o lånade filmer ( creep & instängd ) och hon lovade att hon skulle klara den banan åt mig! men gjorde hon det? NAE! ;) men jag vet iaf att du försökte gumman min, ;) hah !
jag känner min för övrigt väldigt ensam nu för mamma är på fotbollsträningen, så jag funderar stark på att jag ska sätta igång tzatsiki-morsan & polisen nu och böla lite till för att jag längtar tillbaks :) det är så himla bra att ha brorsbarn ass, så att man inte har nån andledning till att plocka bort alla gamla barnfilmer. det är den bästa medicinen när man är sjuk :D . men nu ska jag gå och göra det :L

& bara för att frida är så gudomligt söt,
så ska hon naturligtvis få en plats här <3

friduuuuuus
( klickbar bild )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0