goodday.

jag vaknade inte på ett bra sätt idag . genomförskyld och ont i huvudet, så kommer hampus in, jag kollar på klockan och ser att den slagit halv 11, så börjar han ropa: vi ska till simhallen snart, bussen går om 20 min. så dt blev att spurta upp men hur som helst blev det tid över vilket är väldigt duktigt för att vara mig :L , vi han till och med att köra några omgångar bluff stopp, men dt är inget kul att köra om man vet att man vinner hela tiden :o
men iaf, bussen gick vid 10 i 11 in till tinnerbäcksbadet lr vad fan dt heter. badade i kanske 4 timmar och dt var allt kul :) , sedan kom eliin (som förövrigt ska flytta till norge snart :( ) in och skulle hämta oss, x) hah, när jag hade gjort i ordning mig och duchat och det skulle jag hämta mina skor. men märkte att dom stod inte där jag hade tagit av mig dom :o . jag hade läst fel på skyltjävlen. jag läste ta av dig skorna här. men dt stog egentligen också men små små bokstäver ta av dig skorna här och lås in dom i skåpet. hej smartoooo säger jag bara :D men dom kom till rätta till slut iaf, dom låg underst i en korg precis utanför :L , men hets varrteee.
när vi skulle till busshållplatsen för att åka hem så visade eliin nåt smarto-tricks så man slapp betala biljetten, vi betalade asså med sån här sms-biljett lr vad dt heter. så nu kan man åka gratis i linköping dåh va :L hah, säkert olagligt men gratis , & dt är ju dt som är huvudsaken ändåå :D , kom hem kanske vid halv 4 . vi åkte hem nästan direkt då :/ , när man ska hem ifrån hampus så känns dt inte bra, efter 3 dar där känns dt som hemma , verkligen ! . men jag antar att jag snart åker dit igen för att använda trickset nu , mahaaa :D var väl hemma i kisa typ vid .. ah, det kan ni ju räkna ut själva. jag är så jävla trött så min hjärna är inte längre min vän . :s .

p.s. jag saknar alldeles för många nu asss :( .
inte minst göll-lovisa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0