mycket att berätta, men orkar inte :o

som sagt, jag har en del att berätta men det har jag faktist inte tid & lust till (a) så det får bli en snabb sammanfattning av helgen & dagarna som har gått.

fredag; frida följde med mig hem efter skolan & vi var så himla trötta att vi gick & la oss i sängen & slumrade till ett tag medans vi kollade på p.s i love you. som jag egentligen inte klarar av att se utan att min säng blir genomblöt :L , aahiaf, vi skulle ju gå på discot lite senare ( denna dag var jag sjukt glad över att det var v-disco och inte *bo-disco eftersom vi sov inpå klockan 7-halv 8 . men men . sen gjorde vi ju i ordning oss & sånt stuff..discot var faktist kul, hade inte stora förhoppningar eftersom det var "bonus-kompisarna"  som hade hand om det  ;) men det var ju faktist ganska lyckat, ännu mer lyckad framåt slutet. vilket det alltid brukar vara :o . det var live-band där mä ju, nåt sånt där coverband ;) & dom var bra, basisten var skööön (y) hahha.. & frida var ju verkligen den socialaste på discot :D *host. nemen, gumman. glad för din skull :) .

lördag; vaknade typ vid halv 11 & såg klart på "what happen in vegas" som vi började glo på igårkväll ;D. sen skulle hon hem rätt snart frida :/ men jag åkte till stan & hämtade upp hampus (y) :D vi åkte direkt in till ryd till david & tess , vi skulle sova där för marita & svante var på fest i örebro :) & det vart också en lyckad kväll :) vi spelade mest monopol och hade snöbollskrig x) . gick & la oss typ 1 men hampus & jag är duktiga & stannar uppe till klockan 5 & spelar monopol :D men vad gör man inte för att vinna, inte sant ? :) & vann, det gjorde jag :L .

söndag; vaknade halv12 , svante & marita kom och hämtade oss & skjutsade hem oss till hampus , dom själva åkte till skenninge med doggen ;) . vi gick till lidl & köpte kinder :D godaste godisen asss ;) .. sen var vi sociala & satt vid datorn. :p . mamma & pappa kom sen . (a).

måndag; vanlig, tråkig skoldag :o fast jag följde med millan hem ( som vanligt ) och vi var väldigt sociala :o nördade rebubbled & så . vilket har blivit en del av vardagen nu ;) . mohhhaa. sen skulle vi överraska elida och hennes kille så vi gick in på hennes rum & kröp under sängen ( har du inte funderat på att städa där under snart!? fick ju nästan hjärtattack :o ) och gömde oss ;). haha, men det vart ju bra, millan började asgarva när vi kom in , så då vart det slut på det roliga ;) . sen hade vi den värsta cat-fighten på länge ass :o hahah.

tisdag; vi dansade juldans idag på jumpan , värsta kul ass :D , men på tordag är ju grande-finale ;) då ska jag dansa med millan som vi bestämde för , ja vad vare nu , 1 år sen ? :) . hoooh, men det var faktist as kul :D , så jag kom typ precis hem & ska snart till rimforsa & träna :), blir att gå över nu. jävla texas. kan ta sig nånstas !

takecare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0