morgonblogg.

nu hade jag tänkt att jag skulle skriva lika mkt som jag skrev igår. goood, hur orkade jag ? :o
men iaf, jag vaknade idag vid klockan halv 10 ( :o ) så det blev ingen skola för mig idag. men inte pågrund av det ass men jag är ju sjuk & så. fast imorn blir det skolaa :/ ..
men jag saknar många så det ska bli smått kul :) . förresten så längtar jag till helgen och helgen efter det :D
i helgen ska jag nog åka till becca i malmslätt från fredag till söndag, & det ska bli så otroligt kul ass! :D
& helgen efter det är det ju den 12:e och disco, med en av min absolut bästa kompis, frida! jag skojar inte! du betyder så sjukt mkt för mig! sen sover hon hos mig och efter det åker jag hem till hampus på lördan och sover där :D & vi har ff vafan :L , lr halvt iaf . marita o svante kommer hem klockan halv 4 - 4 or something ;) . det kanske blir att åka till simhallen igen ? det var sjukt kul förra gången iaf :D , o så saknar jag ju honom också :) .
men nu ska jag kolla på dora utforskaren :L haa, men ne . det står iaf på på tvn av nån konstig anledning ;). det kanske blir att se p.s i love you. hört att det är en super film :) jag fick den gratis på jc när man köpte över 500 spänn :) klyschit! ;) jag vet inte vad det betyder , men det passade in i meningen, right ? :) mahaa.

takecare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0