millan-måndag

hej,
idag har jag varit i skolan ju, vilket inte är så ovanligt eftersom det är måndag :o hahha.
det var segt! segaste dagen på väldigt länge faktist. men när jag kom hem till millan var det väl kul . som alltid ;) för såg vi på film; silent hill. betyg om man måste, 3 av 5 :s den var så overklig ! menmen, smaken är som baken :p
sen nördade vi ju rebubbled, & fyfan va damp man kan få på det spelet asss! ooh, jag dör :o. jag ska fan få tag i det aset som uppfann spelet, det är som lypsyl, beroendeframkallande. kul att dom gör omöjliga banor också :D hmmm,
aja, sen blir det att bada i deras bubbelbad . premiär för mig dåva ;) hoh.

takecare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0